1 3 7 9 11

Hahaha här i februari har jag skrivit den 1/2 den 3, den 5 den 7 den 9 å den 11 feb lite komiskt är det ju...

I helgen va vi i stugan å hade så mysigt men så jobbigt åxå, 
110 cm pudersnö å skoter. En ledälskare med ett klätterredskap då fick man jobba ! Å träningsvärk hade jag. 
Fastkörningar å avramling. xD 

Igår kom vi hem rätt sent 17 var klockan :) 
Men London fick jobba ändå fast på linan, å det gick jättebra å han lyssnade på mina signaler. 
Det märks att han saknar någon att leka med, kanske får plocka hem yrsa så han får leka ? Vem vet. 

Idag tog jag in han å såg att han började bli lite lätt stressad över att han var själv, så istället för att sätta fast han fick han gå lös så länge han stod still när jag ville,  å det blev han lugnare av,
Så vi mös på i stallet å fixade å dolade .
Sen använde vi stege idag för att jobba lite med stilla stående vid uppsittning å även det gick prima.
Så red vi mot åkern å letade oss fram till nå spår där. Vi backade en gång i 190km/h för det var visst vatten å is under snön å om man riddare i hovspåren så var det inte vitt mera så han blev livrädd å efter backning så red vi på gjorde massa volter å travade å galopperade å idag tog vi till å med trav ett helt varv wohoo 
Galopp från skritt å stillastående. 
Å så avslutade vi med att han fick gå dit han ville, det slutade med att han fick via åker MOT gul huset men där med två hovar på åkern å två hovar på marken så tog jag lite vikt mot höger å då blev vi stående i typ 5 min men han gick förbi. Å vi gick förbi ALLA vändningsbara infarterna, förbi höbalar å in på åkern gjorde en volt å gick hem. 

Varje gång han gjorde nå bra fick han morot. 

Å avslutningsvis mat ! :) 
En kanon London idag ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0