Mäklarn

Jag ligg fortfarande i sängen å hade tänkt gå upp om ett tag, ska hinna med en hel del idag :)
Det var nämligen en mäklare som ringde å väckte mig . :p

Hade tänkt städa lite i sovrummet å sen hade jag tänkt rida Kossan å sedan åka iväg te London å rida han på ridbanan, eller om jag longerar men jag tror jag kommer rida :) 

Men det blir lite senare typ vid 15 tiden för Ankan slutar 16 å då är dom väl hemma kring 17 så för att slippa åka hem emellan så stannar jag kvar å myser med London.

Har gjort ett schema för igångsättning en som jag tänkte dela med mig av lite senare så håll ut.




Mille lär sig allt om trav ! ! !  :) 💓 💗 💖 💞  



Förr att håret står åt alla håll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0