Ridning

London har ju stått i helgen å även måndags, 
Men igår red jag på ridbanan å körde lite slalom, mjukgörande å sånt å han var så överambitiös att han krängde på nacken, jobbade med ryggen å gick under sig klockrent så där så det kändes underbart på långa tyglar, hann bara tänka gör en volt så gjorde han det :) 

Idag gick det ännu bättre, värmde upp på ridbanan, stod still å skulle ändra stigbyglarna det var han inte nöjd med å det är väldigt ovanligt att jag måste tjata om att stå still. Men han ville så gärna arbeta
Sen red vi ut på andra åkern längs skogskanten i djupsnö sen tog vi traktor spåret en bit å testade på trav, nån meter eller två, 
Ååh vilken känsla 

Sen red vi tillbaka till ridbanan å där travade vi två varv, dock bara på långsidorna å överambitiös skritt på kortsidan å det i båda varven . Å mellan vi bytte varv så red Ankan samma, å då stod vi å sov å kramades ! 
Den hästen jag red igår och idag är den hästen jag köpte! Han blir så jävla harmonisk där i lyckselekorset ! 💗💖
Vi lyckades även rida över vägen (min största rädsla sedan lastbils olyckan)

Sen ett lugnare pass på gymmet, 

I morgon blir det en tur med Kossan å ett pass på banan med London :) själv.
Vi får se hur det går ! :) men jag ä peppad :) 


Yeahy en ny bild! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0