26/1

Jag inser att jag skriver varannan dag men bättre det än inget ! :)

Igår fick jag ett ryck å satte på Kossan träns å red ut barbacka, när hände det att jag red ut barbacka ensam ? 

Men mysigt värre var det, 

Mestadels trav för hon var så otroligt pigg å blev då stark å istället för att bråka i skritt valde jag att trava, bra för balansen om inte annat ! :)
Det känns idag men inte alls så farligt som jag trodde, det måste ju betyda att det blir bättre med träning !

Så efter att jag ridit henne åkte jag till London å tog in han å myste på, gjorde en fläta hela svansen å ba myste. 
Han är ju så otroligt flockbunden så det tär lite på han att gå in å stå själv men efter typ 10 min så var han lugn! Då fick han mat :)
Åh han tycker verkligen inte om Garlic and more ! Men det blir bättre å bättre ! :)

Tänkte ev ta nå nya bilder i morgon samt fota hans rumpa för bakifrån är det så otroligt ful, då han är sjukligt mkt större på skinkan på vänster skadebenet än höger.

Åh nej han är inte svullen han har bara "pang" byggt mer muskler på det än på andra? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0