Ett lugnt pass

Ett lugnt pass på gymmet blir det idag! 
Haha känns jävligt Nice!  

Ikväll blir det att åka in till ridhuset som ni redan vet, men eftersom det ska vara milt hela nästa vecka så vill jag verkligen kunna jobba med london eftersom vi går in på vecka 3 då så får vi lägga in bommar å mer böjt spår. 
Sen vill jag åxå kunna rida ut i skogen i skritt men vi måste ju ha sällskap å vill rida i ljus å eftersom jag inte har nån att rida ut med så kommer London få stanna i lyckselekorset å gå med jonna i nästa vecka. Så får både jag å Ankan sällskap! :) 💓 

Sen får han komma hem igen. 

Känns så otroligt skönt att han kan komma dit emellan åt utan att bli crazy. Utan där trivs han, känner till jonna å boa :) 
Han är ju van att komma å gå där lite nu å då :) 
För jag åker ju till Ankan vid 12 tiden på dagarna å ser när hon arbetar med Jonna å sedan blir det gymmet. 
Så det blir bara roligare att komma dit å kunna jobba med sin egen häst i samma veva, å ta Kossan på morgonen innan jag åker dit !

Han ska ju bara stå där en vecka ! Å sen komma hem igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0