Global London!

Ja vart ska jag börja?

Jag hittade ju han i hagen den 16 september
Svårt skadad. Ingen aning om vad han gjort eller vart han har ont mer än vänster bak. 
Veterinären gick komma akut å därefter har det varit veterinär koller hur många som helst . 
Men nu för en vecka sedan fick jag godkänt av 
Veterinären att sätta igång honom. Men vi måste börja om med allt på ruta 1, 
Så i veckan har jag tömköra honom å då. 

Men från och med i morgon ommef jag börja blogga varje dag om hur våran igångsättning kommer att gå å bli. 
Vi tar inga jättekliv  med ridning i skogen som veterinären sa ifall han hade varit en normal häst hade kunnat gjort.

Utan med denna rehab träning har jag bara ett mål. 
Att han å jag ska bli lika tajta som förr.

Vi vann en årsförbrukning av Garlic and more 
Å bilden här nere är våran före bild.
Samma dag som skadan I väntan på veterinär


Dåå

Nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0