Många besökare

Ja he ha blitt en hel del som besökt bloggen idag, jag tror det är rekord,

Iaf blev ingen till lastträningen idag utan det fick räcka med typ timmar på gymmet.

Skodde på den där förbannade tappskon på Kossan nu ikväll å likförbannat så går det sämst. Så jag tog bort snösulan å tjoff så gick det bättre, bättre utan en snösula än att gå helt utan sko.
Får väl se ifall den sitter kvar nu då. Tvivlar på det men kan ju alltid hoppas ! 

Det som känns riktigt positivt är att London har kommit fram till mig nu varje kväll senaste dagarna även fast vi har jobbat å tränat under  dagen, så det är ju positivt. 
För er som inte vet, så är han så förbannat lat så har vi arbetat en dag kan det ta tagare innan han kommer fram för han går alltid iväg å nästan springer iväg så ibland får man hålla på en stund, eftersom han tror att det är arbete på gång.
Men jag tror att han saknar att få göra något efter alla dessa månader som konvalescens.
Kan ju hoppas.

I morgon åker vi iaf te ridhuset !
Skritta i sadel eller tömköra vet jag inte.
Tror ändå att jag skrittar fritt med sadel för att han inte ska tro att lastning är förknippat med träning, ja inte just nu iaf iom att han är så lat och just nu svårlastad :/ 










Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjorven

2016-02-05 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0